חסר רכיב

גבאי מרדכי

גבאי מרדכי
-
-
גבאי מרדכי
2014 - 1942

בן שושנה ואלימלך, נולד ביום ד' בסיון תש"ב (20.05.1942). התגורר כל חייו ברשפון ולמד בבית הספר החקלאי בכפר גלעדי. מוטי התבלט כילד חברותי, מלא חיים, סקרן וכריזמטי אשר האומנות והארכיאולוגיה היו מהתחומים החביבים עליו. 
מוטי התגייס לחיל הצנחנים ובתקופת שירותו היה חדור בגאוות יחידה. במשך שנים רבות המשיך להתנדב לשירות מילואים גם כשלא נקרא לכך. הוא נטל חלק בלחימה בגבעת התחמושת במלחמת ששת הימים, ובמלחמת יום כיפור - לאחר שחצה את התעלה ביחד עם אריאל שרון - נפצע כשכדור אויב חדר לראשו. 
בשנת 1966 נשא מוטי לאישה את פרידה ולהם נולדו שלושה ילדים - ארז, לילך ולימור.  
מוטי האמין בכל ליבו באהבת האדמה והארץ ובנה מפעל חיים של חקלאות. לאורך השנים גידל פרחים, תות שדה, עגבניות ועגבניות-שרי שהפכו עם הזמן למותג. 
ובנימה אישית יותר...
מוטי היקר, אני עצובה וכואבת על אובדן בעל אהוב ויקר. היית אבא, סבא ובעל מיוחד, בעל אופי נדיר ולב רחב, אדם אשר ידע למצות בתבונה את כל היכולות הטבעיות שהיו גלומות בך – פסל, צייר, ארכיאולוג, אספן וחקלאי מחונן אשר בכל שוק נלחמו על הסחורה המשובחת שלך. 
למרות עיסוקייך הרבים תמיד היה לך זמן בשבילי ובשביל המשפחה ועמדת לצידי לאורך כל הדרך. 
הייתה לך הסתכלות בריאה ושמחה על החיים, וגם בימים שהבנת כבר שזמנך בעולם הזה קצוב והרגע הולך וקרב, בחרת שלא להיכנע לייאוש ולדיכאון וכל הזמן המשכת לאתגר את עצמך ואותנו. הוכחת לכולנו פעם אחר פעם שאנחנו יכולים לעשות הכול, נלחמת כמו הגיבור שתמיד היית, המשכת תמיד לחזק ולעודד את כולנו. 
אנחנו מתגעגעים אליך כולנו, זוכרים אותך בכל רגע וכמו שביקשת תמיד גם עכשיו אנחנו מנסים לראות את הצד היפה של החיים.
מודה לאל כל יום על שזכיתי לאהוב גבר מיוחד כמוך.

חסר רכיב